close menu

ygeiaphysio.intranet - Header Section

ygeiaphysio.intranet - Main Section

Piezowave 2 - Focused Shock Wave

Η επόμενη γενιά κρουστικών κυμάτων

Η επόμενη γενιά κρουστικών κυμάτων πιεζοηλεκτρικής τεχνολογίας είναι η Piezo Wave ® (πλέον θεραπεία Piezowave®)

Τα εξωσωματικά κρουστικά κύματα

θεωρούνται ως ένα μηχανικό ερέθισμα που προκαλεί βιοχημικές αλλαγές στα ζωντανά κύτταρα.  Αυτή η διαδικασία είναι γνωστή ως μηχανομετατροπή "mechanotransduction".

Εκατομμύρια άνθρωποι παγκοσμίως πάσχουν από χρόνιους πόνους, οι οποίοι σε πολλές περιπτώσεις προκαλούνται από μυοσκελετικά προβλήματα (επικονδυλίτιδα, άκανθα πτέρνας ή ασβεσοποιήσεις στις αρθρώσεις).Από τις αρχές της δεκαετίας του 1990 εμφανίστηκε η θεραπεία με Κρουστικά Κύματα (Shockwaves).

Αποτελεί μια μη επεμβατική τεχνική

Πρακτικά ανώδυνη, σύντομη στη διάρκειά της (10-15 λεπτά κάθε συνεδρία) , και είναι από τις πολύ λίγες ιατρικές τεχνολογίες που είναι   αποτελεσματικές στην αντιμετώπιση χρόνιων μυοσκελετικών προβλημάτων. Αυτό επιβεβαιώνεται με μεγάλο αριθμό δημοσιευμένων εργασιών και ιατρικών μελετών.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ

Ο θεραπευτής επιλέγει το βάθος θεραπείας με τα ειδικά επιθέματα-κεφαλές. Ο ασθενής αισθάνεται τους βραχείας διάρκειας παλμούς και καθοδηγεί το θεραπευτή στην περιοχή που προκαλείται η μεγαλύτερη διέγερση. Ο ασθενής αναγνωρίζει τον πόνο που τον ταλαιπωρεί, τον δικό του πόνο, όταν το ωστικό κύμα βρεθεί στο πάσχον σημείο. Αυτή είναι μια πολύ ακριβής διαδικασία που επιτρέπει την εφαρμογή της θεραπείας ακριβώς εκεί που υπάρχει το πρόβλημα. Η διάρκεια της θεραπείας είναι σύντομη, χωρίς παρενέργειες και ο ασθενής είναι άμεσα σε θέση να εργαστεί ή να συμμετάσχει σε αθλητικές δραστηριότητες.
Μια μεγάλη καινοτομία στη θεραπεία με κρουστικά κύματα είναι η εφαρμογή τους στη θεραπεία των Σημείων Πυροδότησης Πόνου.

Τα σημεία πυροδότησης πόνου είναι μόνιμα συσταλμένες και διογκωμένες περιοχές στο εσωτερικό του μυός. Είναι διακριτά, εστιασμένα, υπερευαίσθητα σημεία που μπορούν να πυροδοτήσουν πόνο στο μυ που βρίσκονται ή και σε απομακρυσμένη από τον μυ περιοχή (αντανακλαστικός πόνος).
Αυτή η εξέλιξη επέκτεινε το εύρος των παθήσεων που μπορεί να χρησιμοποιηθεί το piezowave2, περιλαμβάνοντας όλα τα Σύνδρομα Μυοπεριτονιακού Πόνου (Myofascial Pain Syndrome).

Με το piezowave2 ,τα σημεία πυροδότησης πόνου μπορούν να εντοπιστούν με πολύ μεγάλη ακρίβεια, γρήγορα, ακόμη και αν βρίσκονται σε βαθύτερα στρώματα ιστών που δεν είναι προσεγγίσιμα με ψηλάφηση. Μπορούν να θεραπευτούν με πολύ μεγάλη αποτελεσματικότητα από την πρώτη κιόλας θεραπεία.

Ενδεικνυόμενες παθήσεις Piezowave®

Αγκώνας του τένις (Tennis elbow)

Ασβεστοποιός τενοντίτιδα του ώμου

Αγκώνας του γκολφ (Golfer elbow)